saltahav.blogg.se

Välkomna till vår blogg! Följ med besättningen på segelbåten Elvira

Blixten och toalett

Publicerad 2016-05-31 21:49:05 i Allmänt,

Idag har jag storhandlat.....igen.
Ett nytt bord är inköpt för dyra pengar, den stora fördelen är att det är vikbart och kommer ge oss mer plats.

Jag köpte även ett nytt handfat som jag nästan fick upp på toaletten. Tyvärr drog jag av en skruvbits och tröttnade.

Ett enorm åskoväder drog in under kvällen, det small alldeles vid båten flera gånger och himmelen lystes upp av blixtar. Imorgon ska toaletten bli klar så när på att väggarna behöver lite färg. Sen ska jag få ihop mitt nya bord.
Blir en lång dag.....sov så gott







God natt från Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela